czwartek, 29 września 2016

TERAPIA REGENERUJĄCA PAZNOKCIE OD DERMO FUTURE

Na pewno wiele z was zna ten ból rozdwajających , łamiących się paznokci , niestety ja również .Dlatego gdy pojawiła się okazja spróbowania tej terapii dla moich paznokci powiedziałam czemu nie..Terapia w formie bezbarwnego lakieru do paznokci zamknięta w małej szklanej buteleczce ma za zadanie przyspieszyć wzrost paznokcia , utwardzić płytkę, odbudować , zregenerować .
Terapia zawiera w sobie płynne szkło wygładzające i tytan utwardzający płytkę . Odżywkę stosowałam tak jak producent zalecił przez okres 4 tygodni  a potem zrobiłam przerwę . Przez ten czas nie zauważyłam większej poprawy poza delikatnym utwardzeniem paznokci , niestety pazurki rozdwajały się nadal . 
Gdy zaczęłam kolejny etap zauważyłam że pazurki nieco podrosły ale niestety nadal się rozdwajały . Myślę że regularne stosowania przyniosło by bardziej zadowalające efekty  po jednej buteleczce  nie jestem w stanie stwierdzić do końca czy działa czy nie .Powiem wam jedynie że na pewno jest dobra bazą pod lakier  bardzo długo lakier się na niej trzyma . Produkt dostępny jest na - http://tenex24.pl/249,terapia-regenerujaca-paznokcie.html .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz