czwartek, 5 maja 2016

O SZAMPONIE ,KTÓRY URATOWAŁ MOJE WŁOSY CZYLI - SZAMPON COCONUT OYSTER COSMETICS

Szampon ochronny jest specjalnie opracowany do farbowanych i rozjaśnianych włosów . Oczyszcza i głęboko nawilża .Podkreśla naturalne odcienie oraz wzmacnia kolor włosów po farbowaniu i przedłuża jego trwałość . Dzięki zawartości ekstraktu z kokosa nadaje włosom miękkość oraz blask.
Szampon zamknięty w plastikowej  butelce  o pojemności 1000 ml  starcza na bardzo długo  i jest bardzo wydajny . Ja osobiście używam  go co drugie mycie na zmianę z innym szamponem , ponieważ uważam że jest bardzo odżywczym  szamponem  i nie nadaje się do codziennego użytku  , przynajmniej do moich włosów bo zbytnio by je obciążył . 
Już od pierwszego użycia  bardzo mi się spodobał  , moje włosy akurat są po kilkakrotnym rozjaśnianiu  i  nie były w zbyt dobrej kondycji . Puszyły się , ciężko było je rozczesać , były sianowate . Za każdym razem musiałam używać tone maski lub odżywki , a tu nagle bang   po umyciu tym szamponem  włosy bez problemu dają się rozczesywać , są gładkie , lśniące, wyraźnie odżywione i nie nakładam już odżywki bo muszę  bo nie mogę ich rozczesać  , nakładam ją  raz na tydzień aby wzmocnić włosy .
Szampon  jak już pisałam jest  bardzo wydajny  i według  mnie tani jak na swoją skuteczność i jego ilość , bo 1000 ml kosztuje tylko 28,50 zł . Szampon dostępny jest na - http://tenex24.pl/207,sublime-fruit-coconut-szampon-ochronny-do-wlosow-farbowanych.html .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz