wtorek, 10 maja 2016

KREMOWA ROZJAŚNIAJĄCA MASECZKA KREMOWA OD TIANDE

Maska intensywnie nawilża skórę, przywraca jej komfort i blask. Zapewnia osłonę przed negatywnym oddziaływaniem czynników środowiska. Przebiśnieg wchodzący w skład maski ma działanie łagodzące, poprawia koloryt skóry. Sole mineralne i mikroelementy alg morskich nawilżają, oczyszczają i łagodzą, stymulują procesy regeneracji. Zalecana jest dla każdego rodzaju skóry niezależnie od wieku.
Uwielbiam maseczki , zawsze gdy chcę się zrelaksować  nakładam je na twarz  , chwytam za książkę i oddaję się przyjemności . Z tą maseczką  przyjemność była podwójna ponieważ nie musiałam jej potem zmywać . Kosmetyk bardzo fajnie się wchłonął a resztę wmasowałam w skórę co dodatkowo pogłębiło jej działanie.Saszetka wystarcza na jednorazowe użycie  na twarz , szyje i dekolt .
Po jej użyciu byłam w szoku moje liczne piegi stały się prawie nie widoczne , skóra była fajnie odżywiona , gładka , nawilżona . Czułam się jak po wizycie u kosmetyczki , twarz nabrała zdrowego wyglądu , maseczka delikatnie spłyciła zmarszczki oraz ukoiła moje naczynkowe policzki . Powiem wam że ja już nie po raz pierwszy mam do czynienia z maseczkami Tiande i jak na razie jeszcze nie miałam nigdy do nich zastrzeżeń . Polecam osobom , które nie lubią swoich piegów oraz chcą ukoić i nawilżyć skórę .Więcej info na - http://www.tiandedulowa.pl/ . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz