czwartek, 12 stycznia 2017

POWIEW MORSKIEJ BRYZY ZIMĄ Z LE PETIT MARSEILLAIS

Witajcie kochani tuż przed świętami dotarła do mnie paczuszka a w niej miła niespodzianka od Le Petit Marseillais .W paczuszce znalazłam pielęgnujący krem do mycia oraz balsam do ciała .I chciała bym podzielić się z wami opinią o nich .
Kosmetyczne nowości tym razem  zaskoczyły mnie linią morską , która zawiera w sobie algi morskie ,białą glinkę,oligoelementy. Opakowania w bardzo miłym dla oka kolorze błękitu . Zapach kosmetyków bardzo świeży oczywiście przypominający letnią morską bryzę bardzo przypadł mi do gustu ,orzeźwił i poprawił nastrój .
Balsam o bardzo delikatnej konsystencji i wspomnianym już cudownym zapachu , który na skórze utrzymuje się bardzo długo , nawilża skórę , nadaje jej miękkości i blasku ,szybko się wchłania nie pozostawiając lepkiej warstwy .
Krem do mycia dobrze się pieni i jest zarazem delikatny dla skóry .Konsystencja dosyć gęstej emulsji łatwo rozprowadza się po ciele. Nadaje skórze gładkości i nawilża ją .
Kosmetyki Le Petit Marseillais nie wszystkie przypadały mi do gustu ale ta linia jest dla mnie idealna , pozwala mi wyciszyć się oraz zrelaksować , jej zapach przywołuje  miłe letnie chwile i daje uczucie  orzeźwienia  , które sprawia że czuję się bardziej wypoczęta i  pełna energii .A moja skóra czuje się w stu procentach dopieszczona. Kosmetyki Le Petit Marseillais  znajdziecie między innymi w Rossmanie . Jestem ciekawa czy was tak samo jak mnie uwiedzie morska bryza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz