czwartek, 26 stycznia 2017

NAWILŻANIE Z ROZEN GLICERINE

Witajcie kochani dziś chciała bym napisać wam o kremie przepełnionym zapachem świeżo ściętych róż , który jest bardzo przydatny zimową porą .Krem Rozen Glicerine od Hegron zamknięty w plastikowym opakowaniu  dosyć pojemnym , zapachem przywodzi letnie wieczory spędzone w ogrodzie .Wyprodukowany na bazie naturalnych olejków i tłuszczów ,polecany dla szorstkiej , suchej skóry .
Konsystencja lekka , nie pozostawiająca lepkiej bądź tłustej warstwy na skórze , daje uczucie nawilżenia i ukojenia . Jest bardzo pomocny  podczas zimowych dni  gdy szczególnie nasze łokcie , kolana, stopy są wysuszone i potrzebują regeneracji .
Co ważne zauważyłam ujednolicenie kolorytu skóry  , wszelkie  przebarwienia  stają się mniej widoczne .Moja mama uwielbia go stosować tylko do rąk  ale stwierdziła że bardzo poprawił kondycję jej skóry co i zauważyłam ja .Ja osobiście używam go do całego ciała bo zimą moja skóra potrzebuje  czegoś  bardziej odżywczego i natłuszczającego .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz