wtorek, 18 lipca 2017

SZAMPON I ŻEL POD PRYSZNIC COSNATURE

Witajcie dziś chcę wam opowiedzieć o kosmetykach naturalnych, wegańskich do których z początku nie byłam przekonana ale z czasem ich sprawiło że pokochałam te naturalne zapachy i ich delikatność. Szampon Cosnature , naturalny zwiększający objętość , gdy pierwszy raz go użyłam stwierdziłam że nie nie podoba mi się że włosy nie do końca są nawilżone itd ale po kolejnych myciach zauważyłam różnicę , tak sobie myślę teraz że możliwe że moje włosy musiały się przyzwyczaić do tej naturalności gdzie zawsze były myte szamponem zwyczajnym nie naturalnym.
Szampon  o dosyć rzadkiej konsystencji ,ale o dziwo jak na naturalny super się pieni . Zapach w opakowaniu  zupełnie inaczej wyczuwalny niż na włosach , dosyć miły dla nosa . Po kilkakrotnym użyciu włosy stały się bardziej delikatne w dotyku, miękkie i rzeczywiście nabrały objętości , szampon dodał im również pięknego zdrowego połysku .
Żel pod prysznic o identycznym zapachu jak szampon również podobnej konsystencji i super pieniący się , bardzo dobrze nawilża skórę ,nie podrażnia jej nie wysusza , nadaje świeżości i gładkości skórze. Używałam go również do mycia twarzy i bardzo fanie sobie z tym radził , przy mojej bardzo wrażliwej skórze nie odczuwałam po jego użyciu żadnego dyskomfortu .
Powiem wam że w pełni przekonałam się do tych kosmetyków i myślę że warto je stosować , bo nie robią krzywdy naszej skórze a wręcz przeciwnie , oraz co najważniejsze są pochodzenia naturalnego oraz nie są testowane na zwierzętach . Przedstawicielem tych kosmetyków jest Biobeauty a znajdziecie je miedzy innymi w Hebe , Apteki DOZ ,Apteki Cefarm oraz Drogerie Eko . Polecam z czystym sercem . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz