poniedziałek, 24 października 2016

SZAMPON DERMO FUTURE DF5 WOMAN

Znacie ten widok ? Włosy na szczotce , włosy w wannie ,włosy na ubraniu ,Sypiące się wszędzie włosy ? Bo ja niestety tak .Dlatego zdecydowałam się na przetestowanie tego własnie szamponu .Szampon Df5 Woman przyspiesza wzrost włosa zawiera kompleks rapidity NEW-5HIS,który zwiększa przenikanie substancji aktywnych do mieszka włosowego, co stymuluje szybszy wzrost włosa.
Szampon zamknięty w tubie z której bardzo fajnie dozuje się go , lubię kosmetyki w takich tubach bo zawsze zużywam je do końca , ponieważ wszystko daje się wydobyć do ostatniej kropli . Kosmetyk ma delikatny zapach i przeźroczystą dosyć gęstą formułę .Jest bardzo wydajny już łyżeczka tego produkty wystarczy aby dokładnie umyć włosy .
Zazwyczaj byłam sceptycznie nastawiona do tego typu produktów i nie wierzyłam jak np szampon może spowodować wzrost włosa albo zapobiec jego wypadaniu .I z początku stosowania tego szamponu nie byłam zbytnio zadowolona ponieważ moje włosy były bardzo wysuszone po nim tak przez ok 4 mycia ,ale potem ten efekt zaczął znikać a włosy serio zaczęły rosnąć i stały się silniejsze , gładkie , odżywione .Po zużyciu więcej niż pół opakowani\a zauważyłam też że jest ich mniej na szczotce i gdy związuje je czuję że jest ich jakby więcej że mój kucyk jest grubszy . Więc od tego momentu nie będę już sceptycznie nastawiona po kilku użyciach a wypowiem się dopiero po zużyciu pełnego opakowania  bo efekt początkowy nie zawsze równa się efektowi końcowemu . Szampon dostępny jest na - http://www.dermofuture.pl/pl/w%C5%82osy/women/94-df5-women.html Polecam  tylko zużyjcie opakowanie do końca . :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz