niedziela, 3 kwietnia 2016

TIANDE SERUM REGENERUJĄCE POD OCZY

Witajcie kochani dziś chciała bym napisać wam o takich malutkich rybkach a raczej kapsułkach w których zamknięte jest serum pod oczy Tiande . Serum zawiera cenne olejki w tym jojoba oraz olej z wiesiołka , ponad to zawiera ceramidy oraz witaminę E . Serum ma za zadanie -
-Wygładzić skórę wokół oczu
-Zwiększyć jej elastyczność
-Nawilżyć
-Likwidować cienie pod oczami
-Poprawić koloryt skóry
Kosmetyk jak już wspomniałam zamknięty został w małych kapsułkach bardzo wygodnych w użyciu  , dodatkowo kapsułki zostały zamknięte w bardzo estetycznym  plastikowym opakowaniu. Jedna kapsułka wystarcza na ok 3 użycia ponieważ serum jest bardzo wydajne . Ja stosuję je zazwyczaj wieczorem  przed snem  nakładając solidną warstwę pod oczy oraz na powieki i delikatnie wklepując. Serum jest bardzo delikatne dla oczu i nawet jeśli odrobina dostanie się do oczu nie powoduje to pieczenia ani zaczerwienienia .
Już po tygodniu stosowania przekonałam się że kosmetyk na prawdę działa  moje oczy z rana nie są już opuchnięte ani nie ma pod nimi cieni  , skóra stała się nawilżona , odnowiona, gładka, oczy nabrały nowej odżywionej oprawy  , dodatkowo zauważyłam że w czasie aplikacji moje rzęsy też na tym korzystają  stały się grubsze i gęściejsze . Jednym słowem  uwielbiam te małe rybki  , które dbają o moje oczy  i polecam wszystkim tym co mają problemy z zwiodczałą  skórą pod oczyma, cieniami, zmarszczkami , i opuchniętymi oczami rano . Kosmetyk znajdziecie na - http://www.tiandedulowa.pl/ cena to ok 100 zł za 36 sztuk ale bardzo opłacalne  .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz