środa, 6 grudnia 2017

ŻEL Z RUMIANKIEM I SOLANKĄ COSNATURE

Hej Hej dziś chcę przedstawić wam bardzo dobry żel oczyszczający do mycia ciała oraz twarzy Cosnature z rumiankiem i solanką . Żel delikatnie oczyszcza skórę , wzmacnia jej płaszcz ochronny,zmiękcza i nawilża,chroni przed podrażnieniem,łagodzi uczucie swędzenia i napięcia .Kosmetyk jest w stu procentach naturalny i wegańskim produktem , posiada certyfikat Nature .Nie zawiera olejów mineralnych,silikonów,parabenów,PEG-ów,syntetycznych barwników,składników modyfikowanych genetycznie.Produkt doskonale nadaje się do pielęgnacji skóry suchej,wrażliwej,podrażnionej,łuszczącej się i podrażnionej.
Ja wybrałam własnie ten kosmetyk z względu na to że moja skóra jest bardzo wrażliwa i potrzebuje ukojenia i regeneracji.Żel bardzo delikatnie myje i oczyszcza skórę ,nawilża ją i łagodzi zaczerwienienia .Zapach ma przyjemny rumiankowy , świeży .Często bywa że moje suche policzki robią się czerwone i pieką , wtedy żel bardzo mi pomaga , koi i likwiduje zaczerwienienie.
Żel wytwarza bardzo przyjemną obfitą pianę co mile mnie zaskoczyło , ponieważ przy kosmetykach wegańskich i naturalnych zazwyczaj piana jest minimalna .Don tego jest bardzo wydajny już dawka wielkości czereśni starcza na umycia twarzy i ciała .Przedstawicielem Cosnature jest Biobeauty a znajdziecie je między innymi Hebe, Aptekach DOZ i Cefarm oraz w Drogeriach Eko. Polecam dla wszystkich sucho skórnych :p .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz