poniedziałek, 15 lutego 2016

JAK MUS TO MUS CZYLI O MUSACH Z DYNI W KTÓRYCH DRZEMIĄ RÓŻNE AROMATY

Jak mus to mus no i ja tez mam mus . Musy z dyni hmm nie próbowałam nigdy wcześniej ale gdy dopadłam się do jednego słoiczka nie mogłam przestać jeść .Mus to mus to domowa manufaktura robiąca musy z dyni z przeróżnymi dodatkami , znajdziemy tam - Czekoladowe mniam - mniam ,Gruszkowy posmak , Pomarańczową rozkosz ,Aromatyczny kardamon, Ananasowe muśnięcie , Dynię z jabłkiem bez cukru oraz Chutney dyniowo - gruszkowy .
Musy zamknięte są w słoiczkach z nakrętką tak jak zwyczajne przetwory , które robimy w domu . Te pyszności produkowane są z naturalnych , ekologicznych dyń i owoców , nie zawierają sztucznych zagęstników a cukier jedynie trzcinowy . 
Musy możemy jeść z czym tylko mamy ochotę ale najlepiej smakują z naleśnikami lub tez same wprost z słoiczka . Gdy tylko dotarły do mnie moje córki zapytały mamo co to jest ? Ja na to - że musy dyniowe a młodsza córka odparła fujj dynia , ale za jakiś czas spróbowała i zjadła cały słoik najbardziej smakowało jej czekoladowe mniam - mniam . Uważam że takie zdrowe , ekologiczne musy są świetną alternatywą dla wszelkiego rodzaju kremów i maseł czekoladowych , ponieważ nie mają pustych kalorii i zawierają dużo witaminek . 
Na stronie - http://jakmustomus.com/ możecie dowiedzieć się więcej o nich między innymi jak są produkowane i co nadaje im pysznych aromatów , również w galerii możemy zobaczyć zdjęcia pola na którym dynie są uprawiane oraz same dynie z których powstają musy . I powiem wam że musssss - icie ich spróbować ja z czystym sumieniem zamieniam wszelkie kremy czekoladowe dla moich dzieci na musy .

1 komentarz: