czwartek, 8 października 2015

ALEOVIT PŁYN DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW WZMACNIAJĄCY

Witajcie kochani dziś chciałam napisać wam o płynie(wcierce) do pielęgnacji włosów Aleovit .Płyn zawiera naturalne składniki aktywne w tym -
-ekstrakt z łopianu , który intensywnie pielęgnuje skórę głowy , reguluje wydzielanie sebum ,jest silnym przeciwutleniaczem .
-ekstrakt z aloesu , który nawilża i rewitalizuje skórę głowy , wpływa pozytywnie na stan cebulek włosowych ,ogranicza wypadanie włosów i pobudza ich wzrost
- formuła preparatu została uzupełniona o olej z nasion róży bogate źródło kwasów omega 3 i omega 6, olejek cedrowy o działaniu przeciwłojotokowym , olejek z szałwii muszkatołowej , który usprawnia krążenie , dzięki czemu zapobiega wypadaniu włosów , kompleks niezbędnych włosom i skórze witamin - A,E,F,H,B5
Płyn  ma za zadanie naprawienie włókna włosa, przyspieszyć jego odbudowę i opóźnić procesy starzenia, zapewnić odpowiedni poziom nienasyconych kwasów tłuszczowych, których niedobór może powodować zapalenie skóry głowy i łysienie .
Kosmetyk zamknięty w szklanej buteleczce z kroplomierzem ułatwiającym aplikacje . Zapach nie zbyt miły przypominający mi pewien alkohol ale nie przeszkadza tak bardzo. Płyn stosowałam według zaleceń  2-3 razy w tygodniu wcierając nie wielka jego ilość w skórę głowy i włosy  , a po ok 10 min zmywałam szamponem lub tylko płukałam wodą . Czy jestem zadowolona? Powiem tak , moje włosy są zniszczone rozjaśnianiem i niestety wypadają też , są przesuszone i miałam wrażenie że płyn dodatkowo je przesuszał przez to że zawiera alkohol . Co do wypadania włosów może minimalnie pomógł ale wielkiego efektu nie zauważyłam , Natomiast zauważyłam że włosy stały się mocniejsze , gdzie przedtem po rozjaśnianiu moje końcówki kruszyły się teraz się nie kruszą i nie rozdwajają .Producent  -  http://www.kosmed.pl/ . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz